środa, 13 lutego 2013

Nie zapomniałam...

Tworzę...i nie tylko. Zajęłam się realizacją moich postanowień. Jedno ukończyłam całkowicie. Kolejne ukończę dziś. Wbrew pozorom realizowanie kolejnych etapów jest dość czasochłonne ale...mobilizujące.
 
 
Za chwilę opublikuję moje dzieła, nad którymi siedziałam ostatnio. Wszystkie są w monotematyce nadchodzących Walentynek.
 
Dziś też będę jeszcze zanurzać łapki w serduchach, czerwieniach...później...zobaczymy.
 
Jedną z prac zgłoszę na dwa konkursy. Na razie zdjęcia robię ipadem. Po zapoznaniu się z programem do obrabiania zdjęć....efekty


Walentynka nr 1
 
 Jakość zdjęć to na razie będzie lekka nędza.... ale zgłoszę karteczkę na dwa wyzwania.

Projekt wagi ciężkiej: http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2013/02/perowe-wyzwanie-gosiak.html




Jędz@




 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz