niedziela, 17 lutego 2013

005

Pierwsza kartka jest dla kogoś kto lubi niebieski.... a druga dla malutkiego chłopczyka. Dziś mi z białym papierem nie szło...W sumie biały to trudny papier. Chciałam zrobić jeszcze zakładki ale dzisiejszy dzień nie był dniem scrapkowym... Na blogach zobaczyłam już Wielkanoc. A ja jeszcze mam imieniny, magnes na lodowkę i dwa kalendarze...wiem, że już jest koniec lutego...ale ja w niedoczasie...obiecałam sobie, że od marca kalendarze będą już odmierzały dni tego roku....




 
 
Karteczkę zgłaszam na dwa wyzwania...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A ta karteczka jest bezwyzwaniowa.

2 komentarze:

  1. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu SM :)
    W przyszłości proszę wstawiaj link prowadzący bezpośrednio do posta z pracą konkursową, to bardzo ułatwi nam pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się :) Zaczynam a początki są czasem usłana kolcami techniki :)

    OdpowiedzUsuń